Zwroty i wymiana

 

Zamówiłeś niewłaściwy rozmiar? Nie ten kolor? A może po prostu chcesz kupić jednak coś innego? Pamiętaj, że zawsze możesz zwrócić lub wymienić towar zakupiony na nalinisklep.pl!

 

Jakie są warunki dokonania wymiany lub zwrotu towaru?

  • wykonanie zwrotu w ciągu 30 dni, liczonych od daty dostarczenia przesyłki,
  • brak jakichkolwiek śladów używania odzieży czy akcesoriów (produkty muszą być zwrócone w dokładnie takich samym stanie, jak je otrzymałeś, dotyczy to także tego, iż muszą koniecznie wciąż posiadać metki),
  • poniesienie kosztów przesyłki zwrotnej.

 

Jak odesłać towar w celu jego wymiany lub zwrotu?

  • wypełnij formularz, który możesz pobrać na naszej stronie, klikając tu.
  • zapakuj starannie towar, który będziesz wysyłać – pamiętaj o ewentualnym oryginalnym opakowaniu oraz o komplecie metek.
  • Wyślij paczkę na adres:
    AS-Bike Agnieszka Bożek
    Jasienica 1272,
    43-385 Jasienica, Polska
    tel. 507 060 307

Wysyłając paczkę pamiętaj koniecznie o zachowaniu potwierdzeniu nadania!

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Po otrzymaniu prawidłowo spakowanej przesyłki zwrotnej, z produktami, których stan pierwotny nie uległ naruszeniu, w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze lub prześlemy produkt na wymianę.

Oczywiście czas ten jest uzależniony głównie od ilości naszych zamówień i jest maksymalnym okresem oczekiwania na zwrot pieniędzy/ nowy produkt.

 

Czy wymieniając towar płacę drugi raz za przesyłkę?

Jeśli chcesz wymienić towar, odsyłając go, płacisz tylko i wyłącznie koszty przesyłki zwrotnej. Nalini pokryje koszty ponownego wysłania paczki z nowym produktem.

 

Masz pytanie odnośnie wymiany czy zwrotów towarów?

Skontaktuj się z nami:

 

Do pobrania:

Wzór formularza odstąpienia od umowy