Zamówiłeś niewłaściwy rozmiar? Nie ten kolor? A może po prostu chcesz kupić jednak coś innego? Pamiętaj, że zawsze możesz zwrócić lub wymienić towar zakupiony na nalinisklep.pl!
Jakie są warunki dokonania wymiany lub zwrotu towaru?
- Wykonanie zwrotu w ciągu 30 dni, liczonych od daty dostarczenia przesyłki,
- Brak jakichkolwiek śladów używania odzieży czy akcesoriów (produkty muszą być zwrócone w dokładnie takich samym stanie, jak je otrzymałeś, dotyczy to także tego, iż muszą koniecznie wciąż posiadać metki),
- Poniesienie kosztów przesyłki zwrotnej.
Jak odesłać towar w celu jego wymiany lub zwrotu?
- Wypełnij formularz, który możesz pobrać na naszej stronie, klikając tu.
- Zapakuj starannie towar, który będziesz wysyłać - pamiętaj o ewentualnym oryginalnym opakowaniu oraz o komplecie metek.
- Dołącz do przesyłki oryginał paragonu lub faktury.
- Wyślij paczkę na adres:
S-Bike Agnieszka Bożek
Jasienica 1272,
43-385 Jasienica, Polska
tel. 660 460 407
Wysyłając paczkę pamiętaj koniecznie o zachowaniu potwierdzeniu nadania!
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Po otrzymaniu prawidłowo spakowanej przesyłki zwrotnej, z produktami, których stan pierwotny nie uległ naruszeniu, w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze lub prześlemy produkt na wymianę.
Oczywiście czas ten jest uzależniony głównie od ilości naszych zamówień i jest maksymalnym okresem oczekiwania na zwrot pieniędzy/ nowy produkt.
Czy wymieniając towar płacę drugi raz za przesyłkę?
Jeśli chcesz wymienić towar, odsyłając go, płacisz tylko i wyłącznie koszty przesyłki zwrotnej. Nalini pokryje koszty ponownego wysłania paczki z nowym produktem.
Masz pytanie odnośnie wymiany czy zwrotów towarów?
Skontaktuj się z nami:
- tel: 507 060 307
- e-mail: sklep@nalinisklep.pl